Dijeta.hr - Sve o dijetama - Vaš savjetnik za prehranu i zdravlje

Petak
3. Sep
Veličina teksta
  • Povećaj veličinu fonta
  • Defaultna veličina fonta
  • Smanji veličinu fonta
Red spaghetti

Red spaghetti

1/2 kg špegeta, 2 limenke tune, glavica luka, 2 češnja češnjaka, maslinovo ulje, žlica brašna, pasirana rajčica, lovorov list, sol, papar, origano.

Više...
Sibutramine

Sibutramine

Siburamine je generičko ime tableta za mršavljenje se prodaju pod nazivima Meridia (SAD), Ectiva (Južna Afrika) i Reductil (Europske zemlje). Ime se odnosi na spoj sibutramin hidroklorid monohidrate koji se uzima oralnim putem.
Generalno sibutramin djeluje na mehanizam ponovne apsorpcije serotonina i norepinefrina što utječe na osjećaj sitosti. Budući da je sibutramin prema strukturi sličan amfetaminima, spada u strogo kontrolirane lijekove bez obzira što djeluje na drugačijem principu.

Zašto volimo meso?!

Zašto volimo meso?!

Iako nam ljetni mjeseci spontano uvode laganiju prehranu u život, nemojte zanemariti meso i zamjene za meso, koji s razlogom imaju svoje mjesto u svakodnevnoj prehrani. Preporuka je imati 2-3 mesna serviranja, odnosno zamjene za meso, u danu.
Mnogi kažu da su siti tek kada pojedu komad mesa. Razlog zasićujuće moći mesa leži u masnoći. Što u mesu ima više masti, ono se dulje zadržava u želucu. Meso će se dulje probavljati i ako ga pečemo ili dimimo. Ipak, ako meso sadrži više bjelančevina, a manje masti, bolje se iskorištava.
U mesu ima od 50-70% vode, stoga i energetska vrijednost može biti vrlo različita. Sadržaj masti podjednako je promjenjiv kao i sadržaj vode, a ovisi o vrsti životinja, dijelu tijela i prehrani.

Vježbanje i dijeta

Vježbanje i dijeta

Zašto je vježbanje tako bitno?
Vježbanje može pomoći u pretvaranju glukoze iz krvotoka u energiju i tako smanjiti razinu glukoze u krvi. Također može pomoći tijelu da koristi inzulin efikasnije i tako postepeno smanjiti razinu inzulina ako se koristi čak blago vježbanje. Također popravlja cirkulaciju, gradi mišiće i može pomoći kod gubitka kilograma.

Zeleni čaj topi kilograme

Zeleni čaj topi kilograme

Niske doze epigalokatehin-3-galata (EGCG), katehina iz zelenog čaja, mogu povećati oksidaciju masti za 33%, pokazala je nova studija objavljena u časopisu European Journal of Clinical Nutrition.

Studija pruža dokaze kako EGCG samostalno može povećati oksidaciju masti kod pretilih muškaraca tijekom najmanje 2 sata nakon konzumacije obroka.
 

Pire od mladog graška

Pire od mladog graška

Sastojci:

1 kg mladog graška
mast
brašno
1/2 glavice luka
2-3 češnja češnjaka
juha
sol

Priprema:Kilogram mladog graška skuhati u malo vode. Sasvim mekan grašak pasirati kroz prešu. U posudu staviti žlicu masti, u zagrijanu mast žlicu brašna, dodati 1/2 glavice sitno sjeckanog luka i 2-3 češnja češnjaka, po želji. Staviti pasirani grašak u zapršku, promiješati ga pa zaliti juhom, ako se želi malo rjeđi pire. Posoliti grašak i staviti ga na kraj štednjaka, ali paziti da ne zagori.

Lazanje s rikolom

Lazanje s rikolom

Sastojci za 4 osobe
 25dag svježeg tijesta s jajima razvučenog u list
 6 manjih rajčica
 1 limun
 2 vezice rikole
 20dag svježeg kravljeg sira
 Ulje
 Sol

Priprema:
Svaku rajčicu na gornjoj strani zarežite u obliku križa i minutu držite u kipućoj vodi, izvadite i ogulite. Rajčicama odstranite sjemenke, narežite na kockice i stavite u zdjelu. Dodajte 3 žlice ulja, koricu limuna izrezanu na tanke trake posolite i pomiješajte.

Smanjenje unosa kalorija poboljšava pamćenje

Smanjenje unosa kalorija poboljšava pamćenje Rezultati istraživanja provedenog u Njemačkoj pokazali su da su starije osobe s prekomjernom tjelesnom težinom nakon snižavanja unosa kalorija za trideset posto imale poboljšane mentalne sposobnosti.

Još malo mitova zbog kojih (ne)gubimo kilograme

Još malo mitova  zbog kojih (ne)gubimo kilograme

Mnogi za višak kilograma koji se uporno prikazuje na vagi optužuju spor metabolizam. Što je istina, a što mit o tom zlopamtilu koji pamti i najtanji komad kolača
Za dobivanje jednog kilograma mišića potrebno je tek nekoliko desetina kalorija više
Ako ste jedna od onih kojima je skidanje suvišnih kilograma postala vječna, ali i nemoguća misija donosimo vam najveće mitove kojima se (ne)svjesno zavaravamo. Možda će vam njihovo otkrivanje pomoći da vaš odnos prema prehrani i vlastitom metabolizmu sagledate iz drugačijeg kuta i otkrijete što vas je kočilo na putu prema idealnoj liniji.

Novosti

Zelena dijeta

Zelena dijeta

Zelena dijeta namijenjena je onima koji ne jedu meso, a htjeli bi se riješiti viška kilograma na zdrav način bez gladovanja.
Budući da se zelena dijeta sastoji od voća, povrća i integralnih žitarica, vitamini, minerali, vlakna i ostali nutrijenti, kojima je bogata oslobađaju organizam od toksina i omogućavaju zdravo mršavljenje.
Svaki dan se jede više-manje po istom rasporedu, ali vrlo važno da se kombiniraju različite namirnice.

Više:

Kolumna

Najčešći problemi u trudnoći i rješenja

Najčešći problemi u trudnoći i rješenja

Malena beba u vama raste i znate da biste trebali osjećati radost, ali ne možete zbog različitih tegoba. Niste jedini. Sve žene u vrijeme trudnoće prolaze kroz mnoge promjene, kako pozitivne, tako i ne baš poželjne. Ipak, nepoželjne promjene nisu nešto što morate prolazit, odnosno neki simptomi se mogu ublažiti.
Hipertenzija se lako detektira na redovitim pregledima krvnog tlaka za vrijeme trudnoće. Ako dođe do povećanja krvnog tlaka, uz prisutnost proteina u urinu te zadržavanja tekućine u tijelu i otečenosti, govori se o preklampsiji, čije pogoršanje dovodi do eklampsije i naposljetku može dovesti do kome i smrti. Upravo zato je veoma bitno kontrolirati ovo stanje.

Više:

Dijeta.hr izdvojeno

 

Jedite ribu i uživajte na suncu!

Britanski znanstvenici otkrili su da ljudi koji u organizam unose dostatne količine vitamina D imaju 43 posto manje izgleda oboljeti od srčanih bolesti i dijabetesa. Analizirajući 28 studija provedenih na gotovo 100.000 ljudi, zaključili su da ljudi koji jedu masnu ribu dva do tri puta tjedno i pet obroka voća i povrća na dan unose dovoljnu količinu ovoga vitamina.

 

Prekomjerno konzumiranje kave povezano s halucinacijama

Britansko istraživanje pokazalo je da su osobe koje piju više od sedam šalica kave dnevno tri puta sklonije razvoju halucinacija nego osobe koje piju samo jednu šalicu kave dnevno.

 

15 najbizarnijih dijeta kroz povijest

Koliko smo daleko spremni ići za uzak struk, tanke noge i manji broj na vagi dokazuju naši daleki preci koju su prilikom držanja dijete saveznike pronalazili u vati, octu, sapunu i klamerici. Nažalost situacija se umnogome nije promijenila niti danas, pa vam ukratko donosimo nekoliko najbizarnijih primjera.

 

Zelena kava, za prirodno mršavljenje

-za osam tjedana izgubite do 10 kilograma

 

Juicing - zdravlje iz čaše!

POSLJEDNJA "MODA" PREHRANERiječ je o JUICING-u, posljednjoj novosti s područja nutricionizma, a kojeg kao zdrav način prehrane (jedan od obroka u danu) predlažu dijetolozi iz SAD. Sokovi od svježeg voća i povrća su i osnova zdrave dijete, odnosno novih prehrambenih navika koje predlažu. Svježi sokovi su prirodni, gase žeđ, osvježavaju i štite od toksina.Bogati vitaminima, mineralima i enzimima, sokovi od svježeg voća i povrća prvi su korak za sprečavanje, ali i liječenje brojnih bolesti.

 

PREDSTAVLJAMO - Centar mršavljenja „Idealna forma“

Jednom od čitatelja koji pošalje video sadržaj na temu, kako smršaviti, svoj omiljeni recept, snimku svoje omiljene vježbe itd. darujemo besplatan tretman u centru mršavljenja "Idealna forma".Centar mršavljenja „Idealna forma“  je specijaliziran za programe mršavljenja. Koncept centra osmišljen je u cilju borbe protiv pretilosti, nezdrave prehrane, nedovoljnog unosa vode, nedovoljnog kretanja, borbe protiv starenja, koje za posljedicu imaju višak kilograma, celulit, nedovoljan mišićni tonus kože.Nutricionističkim savjetom, vrhunskom aparaturom, te individualnim pristupom osmislit ćemo najbolje rješenje za Vas, djelujući paralelno sa više aspekata.

 

Učinak konzumiranja žitarica na zdravlje

Podaci prikupljeni tijekom američkog nacionalnog istraživanja «Third National Health and Nutrition Examination Survey (NHANES III)», od 1988 do 1994, analizirali su se kako bi se utvrdila povezanost vrste zajutarka, ukupnog energetskog unosa i indeksa tjelesne mase. Utvrđeno je da osobe koje za zajutrak konzumiraju žitarice ili peciva imaju značajno niži indeks tjelesne mase od osoba koje ne zajutarkuju ili konzumiraju meso i jaja. Osobe koje konzumiraju meso i jaja za zajutrak imale su najveći ukupan energetski unos i najviši indeks tjelesne mase.

 

Ballet Bar (Baletna prečka) –vježbanje bez boli

Body Balance sustav vježbanja uz baletnu prečku - uklanja masnoće intervalnim sportskim treninzima, oblikovuje mišiće izometričkim vježbanjem,  povečava istezljivost tijela principima pilatesa i pruža sigurnost temeljem znanosti fizikalne terapije uz yoga vježbe čineći pritom revolucionarni novi sustav vježbanja da se brzo i sigurno preoblikuje cijelo tijelo.

 

Osobni stilist

e-mail: vitalis@vip.hr   

Google translate


Anketa

Koje preparate za mršavljenje preferirate?
 

Korisni linkovi

Powered by JoomlaGadgets