Ispis

Vikend dijete

Vikend, kao što im i ime samo govori su jednostavne jer prehranu treba kontrolirati samo dan ili dva. Ne gubi se mnogo kilograma, ali se može oblikovati tijelo ako se dijeta primjenjuje redovito.


JEDNODNEVNA
Ovom mini dijetom na prehranu treba pripaziti samo 24 sati, što je, ako se redovito primjenjuje, dovoljno za gubitak do tri kilograma u mjesec dana. Možete odabrati jedan od predloženih jelovnika. Obvezno popijte barem dvije litre vode.

DAN JAGODA 250 g ananasa, kg jagoda, 200 g povrća, 100 g kivija, 60 g krumpira. Krumpir se važe dok je sirov.

DAN RIŽE 150 g riže koju treba kuhati u mnogo vode i podijeliti na tri porcije. Ujutro i navečer u rižu možete dodati malo povrća, a za ručak 200 g kuhanih rajčica.

DAN KRUMPIRA 700 g krumpira i 600 g kuhanog povrća razdijeliti na tri obroka. Krumpir može biti kuhan ili pečen u pećnici, a povrće kuhano na pari. Dopušteni začini su peršin, majčina dušica, vlasac te mažuran.


DVODNEVNA
Ovom dijetom ne gubi se mnogo kilograma, ali može se oblikovati tijelo. Traje samo dva dana, a dopušteno ju je ponoviti svaka dva tjedna. Pijte mnogo vode i maksimalno reducirajte sol i šećer

Lagana tjelovježba doprinijet će oblikovanju tijela.

1. DAN
Doručak - Šalica šumskog voća, ploška tosta, šalica kave
Ručak - 120 grama tune konzervirane u prirodnom soku, ploška tosta, šalica kave
Večera - 100 g bijelog mesa sa žara, 240 g mahuna, 120 g cikle, 100 g voćnog sladoleda

2. DAN
Doručak - Šalica šumskog voća, tvrdo kuhano jaje, kriška tost kruha, šalica kave
Ručak - 200 g mliječne kaše, pet integralnih krekera