Vježbe

Print

Trčanje na traci

Topljenje masnih naslaga puno je efikasnije uz vježbanje, pogotovo trčanje na traci, nego bilo koja poznata dijeta.

S time da vam dijete u konačnici mogu donijeti mnogo više štete nego koristi. Posebno zdravstvenih problema. Što se tiče vježbanja na traci, trebalo bi napraviti nekakav detaljniji plan vježbanja.

Print

Drugi tjedan TBC BOOT CAMP

Drugi tjedan TBC BOOT CAMP je uspješno iza nas.
Hvala svima koji su sudjelovali, a oni koji još razmišljate tenisice na noge jer imate još dvije prilike da promotivno i besplatno vježbate s nama i uživate na svježem zraku.
Roditelji povedite svoje klince i zajedničkim vježbanjem ih učite što znači zdravo živjeti.

Print

AM® metoda-budućnost fitnesa za žene

AM® metoda kreirana je samo za žene. Sjedinjenjem jedinstvenih senzualnih i terapeutsko-prirodnih pokreta, vježbi disanja i vizualizacije unaprjeđujemo snagu, senzualnost i prirodnost. Jedini rekviziti su tijelo i baletna prečka. Cilj je vježbama osvijestiti osjećaj senzualnosti, prirodnosti te vlastite snage, kao i pokretima učvrstiti tijelo, korigirati loše držanje tijela i mišiće učiniti vretenastima.

Metoda kreirana za žene

AM metoda rezultat je rada dvije prijateljice - Ane Kuhanec Brašnović apsolventice kineziologije i vlasnice Ana's Sensual fitness studija i Martine Mavrin Jeličić, magistrice kineziologije i vlasnice kineziološkog studija Body Balance. Njih su dvije, na temelju Martininih istraživanja o učinkovitosti tjelesnog pokreta na motoričke sposobnosti (snaga, fleksibilnosti.), morfološke (potkožno masno tkivo, masa tijela...) i biomehaničke karakteristike (amplituda pokreta, tehnika izvedbe...) i nedavne Anine edukacije u Americi, kao i dugogodišnjeg iskustva, stvorile jedinstvenu AM metodu. '"A" u nazivu programa vježbanja pripada Ani i senzualnosti pokreta koja prožima njen rad, a "M" Martini koja svoj rad usmjerava na terapeutske i prirodne pokrete' Kroz vježbanje koje je kreirano samo za žene putem jedinstvenih senzualno terapeutskih pokreta, vježbi disanja i vizualizacije pospješuju se snaga, senzualnost, sigurnost i prirodnost.

Tijelo kao rekvizit AM metoda različita je od drugih kinezioloških metoda jer u jednom satu pruža prirodan, terapeutski segment vježbanja u senzualnom i ženstvenom obliku. Naglasak je pritom na snazi i ljepoti samoga pokreta, a do sada su te dvije komponente često bile razdvojene. 'Dodatak metodi je i faza prepuštanja koju smo osmislile kroz vježbe i tehnike vizualizacije. Ovaj segment omogućuje maksimalnu učinkovitost treninga' Također, tijekom vježbanja AM metode ne koriste se rekviziti. 'Jedini rekvizit je tijelo i baletna prečka koja ima ulogu asistenta i partnera tijekom treninga. Tako se vježbe izvode pravilnije, a tijelo se izdužuje s naglaskom na vretenaste mišiće', kako bi se dobila potpuna sloboda pokreta i usmjerilo se na ono što pruža naše tijelo. Međutim program se može izvoditi bez baletne prečke.

Zadovoljstvo, a ne napor vježbanja Metoda ima tri pravca, kondicijski, rehabilitacijski i program za trudnice. Kondicijski pravac AM metode učvršćuje tijelo - prateći biomehaniku pokreta i anatomiju tijela, gdje je prvi pokret u satu priprema za slijedeći te njegova nadopuna čineći pritom jedan ugodan i fluidan slijed. Kod svakog treninga visokog intenziteta gdje se uz određenu metodiku sata još uvijek zadržava ugoda i zadovoljstvo, a ne napor dolazi do smanjenja masnoća u tijelu. AM metodu kondicijskog karaktera mogu vježbati svi koji se žele dobro oznojiti, učvrstiti i probuditi svoju senzualnost, dok su rehabilitacijski treninzi namijenjeni onima koji imaju određene zdravstvene probleme mišićno koštanog sustava i mogu i žele vježbati laganije i opreznije. 'Misao vodilja treninga je sigurnost za lokomotorni sustav, te ispravljanje držanja tijela, uklanjanje bolova u leđima i vratu, rješavanje problema vezanih za nesanice, glavobolje, anksioznost ili visoki tlak'.

Mentalni segment metode također je vrlo bitan - posebnim senzualnim vježbama na kraju sata usmjerava se u pravcu zadovoljne žene čime je uspjeh zagarantiran. AM metodu vježbaju i trudnice U učinkovitost i prednosti AM metode uvjerila se i poznata manekenka Adrijana Dejanović koja je zaštitno lice ovog programa vježbanja. Jedan od pravaca AM metode je i program za trudnice koji je nastao kroz suradnju sa ginekologom dr. sc. Milanom Kosom.

Video:

http://www.youtube.com/watch?v=I-YVZo_ilJ0&feature=mfu_in_order&list=UL

Print

Kardiovaskularne vježbe (koju izabrati)

Opće je poznato da su za mršavljenje najbolje kardiovaskularne vježbe, ali kojom se od njih baviti, koja je najprikladnija za mene i koja mi je najmanje dosadna…
U ovome članku ćemo ukratko opisati većinu kardiovaskularnih vježbi, a na vama je da odaberete.

Print

Vježbanje i dijeta

Zašto je vježbanje tako bitno?
Vježbanje može pomoći u pretvaranju glukoze iz krvotoka u energiju i tako smanjiti razinu glukoze u krvi. Također može pomoći tijelu da koristi inzulin efikasnije i tako postepeno smanjiti razinu inzulina ako se koristi čak blago vježbanje. Također popravlja cirkulaciju, gradi mišiće i može pomoći kod gubitka kilograma.

Print

TOTAL BODY COACH CAMP

Fitness program namijenjen svim osobama koji vježbanjem žele pridonijeti svom fizičkom
zdravlju i na taj način podići kvalitetu svog života.

Ukratko što je to BOOT CAMP?
Američki vojnici su koristili za svoju obuku BOOT CAMP programe, isti je prilagođen rekreativcima, najčešće se provodi na otvorenim prostorima ( plaže, igrališta, parkovi i dr.)
može se provoditi i u zatvorenim prostorima.
Popularnost je stekao u SAD-u  provodi se u grupi.
Trajanje treninga 45-60min visoki intenzitet.

Print

Novi program tjelovježbe- Balet pilates – užitak oblikovanja tijela

Osvijestite i oblikujte svoje tijelo uz najljepše pokrete baleta i najbolje pilates vježbe za razvoj muskulature uz novi i jedinstven program tjelovježbe – balet pilates.
Nataša Huljak baletna je pedagoginja i instruktorica pilatesa i yoge koja već godinama radi u Školi za klasični balet. U želji da spoji ljubav iz djetinjstva – balet i pilates, započela je s programom balet pilatesa za koji kaže: „Ovaj program na snažan, ali neagresivan način oblikuje tijelo te izgrađuju snagu, fleksibilnost i vretenaste mišiće. Glavni cilj mi je pretvoriti vježbanje u užitak te razviti poštovanje prema tijelu kroz pažljivo osmišljene i izabrane vježbe te poštivanje osobnih mogućnosti tijela.“

Print

Ballet Bar (Baletna prečka) –vježbanje bez boli

Pilates lopte, štapovi, gume nedovoljni su za funkcionalno vježbanje – dolazi baletna prečka

Do prije nekoliko godina baletna se prečka koristila isključivo u baletnim prostorijama. Balet, NYC Ballet Workout i ostale plesne tehnike koriste je kao temelj za svoje pokrete.

Specifičnost Body Balance sustava vježbanja uz baletnu prečku
Body Balance sustav vježbanja uz baletnu prečku - uklanja masnoće intervalnim sportskim treninzima, oblikovuje mišiće izometričkim vježbanjem,  povečava istezljivost tijela principima pilatesa i pruža sigurnost temeljem znanosti fizikalne terapije uz yoga vježbe čineći pritom revolucionarni novi sustav vježbanja da se brzo i sigurno preoblikuje cijelo tijelo.

{loadposition kol1}

{loadposition kol2}

 
{loadposition ostalo}